Wednesday, January 28, 2009

Buat baik di balas nye ape ek??

Kok..koook..kooooooookkkkk...

"eh..dh pagi rupe nye..mak aih..x tdo lagi aku ni..ape yg aku buat ni? adoi..buang masa jer cuti2 cam ni, xde wat pape..nk tdo pon x bley..hapeee da aku ni..(huuuaaaahh) mengantok la plak."

Al-kisah..

begini la sikap si Roger yg selalu membuang masa dgn memikirkan ape yg x ptt difikir kan di waktu tidur nya..kdg2, die sll jer memikirkan bekas awek die ni..dh org x suke, die lagi mau fikirkan strategy2 bg mencairkan hati si ex die ni.

1. Berlagak macho
Kalau lah si Katrina (ex-Rgoer) ni x lyn aku hari ni, aku buat2 la yg aku x perasan die..pas tu mesti si katrina ni pikir yg aku btul2 dh lupekan die ni..hehehe..baru pdm muka Katrina...

2. Senyuman
Aku memiliki sebuah, sebiji, sejambak senyuman yg bisa mencairkan ramai gadis2..klo aku senyum dpn Katrina lpas ni, pas tu buat muke serious..aduuuu cair la Katrina kat aku..mesti melutut die begging aku..nk aku balik..hehehehe

3. Raja lawak
Katrina suke kat aku sbb aku ni jenis kelakar..aaahhh..buat lawak le klo aku jumpe die nanti..hehehehe..kot2, boleh buat die teringat memory aku ngan die dlu..hehehehehe

4. Buat bodo jer..
klo aku nk wat bodo jer, mesti Katrina suke..tapi, hati aku saper yg nk amik tau..asyik2, aku je yg nk kne jage hati Katrina ni..berbaloi ke klo aku berkorban demi kebahagiann org lain? org yg aku syg happy, tapi aku? menderita menahan sebak..should i lupe kan die ni?? how???

5. Carik pengganti
Org kate, buka buku baru, ganti buku lame...so, let kisah lalu tu berlalu..dgn ade hati yg baru, so boleh la lupekan yang lame..but..adil ker bagi awek baru aku nnti? aku couple dgn awek baru, semata-mata nk lupekan awek lame..fair????

6. sacrifice
Berkorban utk org yg tersayang memang satu pengorbanan yg patut kite lakukan..but, in certain kes...mmmmmm setuju ker??

13 comments:

2ndCyllinder said...

pecah kaca pecah gelas lepas bace harap la balas...

nadhirah said...

cari je yang laen. senang citew.
jangan bersedih2x..nanti diri merana..

2ndCyllinder said...

mmm..i heard a lot of this advices before..

RY said...

refer to my prev entry pasal cinta dan lelaki.

koo x kn dpt lupakan dia selagi ko x bgtau dia apa yg ko rasa.

ckp je direct! ada bran?

2ndCyllinder said...

dh cukup gentle dah si Roger ni..ckp dpn2..nk return, begging tapi si Katrian tetap gak ngan pendirian die...xnk Roger jd BF die dah..

RY said...

so tunggu apa lagi en roger?

ramai lagi awek lain.

xpayah buang masa.

2ndCyllinder said...

tu la..en roger ni masih ade sikap ingin menunggu..

BudAk hijAu said...

perghhh..razor.lu mmg doc cinta la beb...hahahhaha..

Unknown said...

Xnak blah je dlu. Nanti dia da sedar nanti terkedek2 la cari balik.

.farah. said...

let it go.ada jodoh jumpa la tu. :)

KARKADEWA said...

no 20 still avlble!

eliza said...

aku tak tau mau kata apa..
sebab aku selalu gagal dalam bab2 cinta ni..

2ndCyllinder said...

Thanks to everybody..(roger ckp)